Markkinoinnin ulkoistaminen jo alkuvaiheessa auttaa luomaan ammattimaisen kuvan yritystoiminnasta
Tytillä oli selkeä ajatus, että nettisivut täytyy olla, jotta yritys on löydettävissä ja asiakas voi tutustua häneen ennen yhteydenottoa. Myös käyntikortit tulivat tarpeeseen, koska niitä jakaessa vanhoillekin yhteistyökumppaneille konkretisoitui se, että hän toimii tästedes itsenäisenä yrittäjänä.
Tytti tutustui muiden yrittäjien nettisivuihin ja sitä kautta löysi ajatuksen siitä, millaiset sivut itselleen haluaa. Mielessä oli käynyt myös ajatus tehdä nettisivut itse, mutta jos asiaan ei ole erityisosaamista, sivuista voi helposti tulla itse tehdyn näköiset.
- Aikani selailtuani eri toimijoiden sivustoja aloin nähdä niissä eroja ja tunnistaa sivut, jotka oli itse tehty, Tytti kertoo. - Siksi päätin, että tilaan oman sivustoni ammattilaiselta. Ja myös siksi, ettei tarvitse stressata sivuston päivityksistä.
Myös logon suunnitteluun Tytti koki tarvitsevansa apua ammattilaiselta, joka hallitsee graafisen suunnittelun ja teknisen toteutuksen.